teisipäev, 25. aprill 2017

17.04.2017 - 21.04.2017

ESMASPÄEV

Vaatasime lastega pilte kevadistest töödest, lapsed said rääkida mis tööga on tegu ja milliseid töid nemad aias teinud on ning arutasime mis vahe on istutamisel ja külvamisel.

TEISIPÄEV

Vaatasime hommikuringis pilti numbrist 10. Samuti idandasime redise seemneid ning loendasime seemneid kokku. Selleks panime WC paberi kilekoti peale ning tegime selle märjaks ja asetasime seemned paberile. Seejärel murdsime ülejäänud kilekoti seemnete peale ja keerasime rulli ning asetasime saadud rulli aknalauale sooja.





Seejärel täitsid lapsed töölehti.
3aastaste tööleht
4-5aastaste tööleht
6-7aastaste tööleht

Valmistasime munakarpidest lillepüotid, kuhu neljapäeval rediseid külvata.





KOLMAPÄEV

Lugesime lastega luuletust "Kevadine töö".

ÕUES LEHTI KOKKU MA RIISUN
JA ISE SILMANURGAST MA PIILUN,
KAS EMA EHK KÖÖGIAKNAST NÄEB,
KUI KINDLALT REHA MUL PÜSIB KÄES.

LOODAN,ET RÕÕMU TALLE TEEB,
KUI ÕUE PRAHIST PUHTAKS MA TEEN.
VEELGI ROHKEM RABAN MA SELLEKS,
ET PRAHI ALT VÄLJA PÄÄSEKSID LILLED.

MINUL ENDAL VÄGA ON VAJA,
ET ÕITSEKSID NAD EMADEPÄEVA AJAL.
ARMSAD ONGI JUST OMAAIA NARTSISSID,
EMALE NOPIME NEID- MINA JA ISSI.


NELJAPÄEV

Käisime hommikul teatrietendust vaatamas ning peale seda külvasime rediseid enda valmistatud lillepottidesse.






REEDE

Kordasime kolmapäeval loetud luuletust ning tuletasime meelde mida uut õppisime nädala jooksul.

0 kommentaari:

Postita kommentaar